netwerk kaart snelheid discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij Ziggo 120mb staat bij de specs dat je een netwerkkaart nodig hebt met een snelheid van 1Gbit. Nu weet ik uberhaupt niet zo 1-2-3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
netwerk kaart snelheid
Bij Ziggo 120mb staat bij de specs dat je een netwerkkaart nodig hebt met een snelheid van 1Gbit. Nu weet ik uberhaupt niet zo 1-2-3 waar ik dat op een normale laptop kan vinden, maar hoe zit dat met een ipad?
Met wat voor netwerkkaart werkt een ipad en welke snelheid heeft die? Staat dus verder op de thuis Wi-Fi ingesteld. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De iPad 2 is voorzien van een 802.11n netwerkadapter. Zie hier: Apple - iPad 2 - Technische specificaties voor iPad 2.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk zoeken/geen netwerk vinden. | apotheosis | iPhone algemeen | 0 | 07-11-11 16:55 |
Snelheid | miicker | Odido (T-Mobile) | 1 | 08-01-11 23:40 |
België: 3G snelheid BASE | Colpaert | Overige providers België | 18 | 30-04-10 10:30 |
Snelheid | verhagen | iPad algemeen | 1 | 28-04-10 00:31 |
Windows: winscp snelheid | him | Desktop-applicaties | 4 | 10-09-08 14:54 |
|
|