Problemen ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week een ipad2 3G 32 GBA wifi gekocht. Maar bij het inbrengen van de simkaart is de houder afgebroken, simkaart zit nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen ipad2
Ik heb vorige week een ipad2 3G 32 GBA Wi-Fi gekocht. Maar bij het inbrengen van de simkaart is de houder afgebroken, simkaart zit nog in de iPad is er niet meer uit te halen!, de winkel heeft gebeld naar Apple en dit valt buiten de garantie. Ze kunnen de iPad wel terugnemen maar dan moest ik 350,00 EUR bijbetalen voor een nieuwe. Dat heb ik dus niet gedaan!
Valt me erg tegen van Apple na een dag in bezit van een iPad geen enkele tegemoetkoming. Ik kan dus de iPad niet buitenshuis gebruiken, alleen waar Wi-Fi is. Erg balen is dit. Apple zegt bij onzorgvuldig gebruik geen garantie, maar ik heb gewoon de simkaart er in gedaan, ik vind dit geen reclame voor Apple. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met "gewoon" de SIM-kaart in een iPad steken kán de houder niet afbreken, écht niet. Met "ongewoon" de SIM er in steken zou dat malheur best kunnen gebeuren. Ik denk dat Apple gelijk heeft, helaas. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS op iPad2 3G | arttext | iPad Apps | 7 | 18-09-11 21:13 |
Youtube op iPad2 | scoop1 | iPad Apps | 3 | 15-08-11 19:35 |
iPad: Ipad2 Jailbreak 4.3.5 | kerozine | Jailbreak | 1 | 08-08-11 00:39 |
Ipad2 onbestuurbaar | GkM | iPad algemeen | 0 | 06-07-11 23:37 |
iPad2 en Facetime | N33D | iPad algemeen | 3 | 08-03-11 15:45 |
|
|