iPad2 en Facetime discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me even af hoe dat zit met de iPad 2 en Facetime.. Ik heb sindskort de iPhone 4 en zoals ik begrijp, dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad2 en Facetime
Ik vraag me even af hoe dat zit met de iPad 2 en Facetime..
Ik heb sindskort de iPhone 4 en zoals ik begrijp, dat als je wil Facetimen, moet je eerst connectie maken met een andere telefoon (bellen) en daarna Facetime activeren. Maar met een iPad 2 kun je niet bellen, dus mijn vraag is.. Hoe is dat geregeld? En heb je een 3G iPad nodig of alleen Wi-Fi? En hoe kun je dan iemand bereiken met Facetime, ook iemand met een iPhone 4 Facetimen? Thanks alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Sinds FW 4.1 kun je ook facetime'n via een emailadres.
|
|||
|
|||
Dat kan met de iPhone nu ook dan?
Als ik alleen iemand zijn emailadres heb bij het contactpersoon kan ik hem al bereiken? Hoe gaat dat in zijn werk dan? Facetime moet dan toch een bepaald emailadres koppelen aan een telefoon? |
|
||||
|
||||
Wanneer je onder een contactpersoon op het knopje FaceTime druk krijg je de keus om via het telefoonnummer of emailadres te facetimen. Je hebt namelijk ook FaceTime voor Mac.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
ipad2-expert | McIphone | Koopinformatie Nederland | 67 | 16-06-11 16:40 |
Ipad2 - 32 of 64 gig | Lowermate | iPad algemeen | 54 | 28-04-11 13:43 |
FaceTime op iPad2 | RioolDokter | iPad algemeen | 13 | 30-03-11 10:39 |
ipad of ipad2 | kobus12 | Archief | 14 | 05-03-11 18:06 |
|
|