Wifi snelheid iPad in vergelijking met Notebook discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Notebook en een iPad verbonden met mijn WiFi netwerk. Beiden uitsekend signaal. De apparaten zijn verbonden met een Netgear WNR3700 Router. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi snelheid iPad in vergelijking met Notebook
Hallo,
Ik heb een Notebook en een iPad verbonden met mijn Wi-Fi netwerk. Beiden uitsekend signaal. De apparaten zijn verbonden met een Netgear WNR3700 Router. Wanneer ik via speedtest.nl een snelheidstest doe, krijg ik de volgende uitkomsten: Op het Notebook >30.000 KByte per seconde Op de iPad < 1.000 KByte per seconde. Nu zal er ongetwijfeld een snelheidsverschil zitten tussen de Wi-Fi adapter van het Notebook en die van de iPad, maar is dit verschil normaal? De snelheid bij mijn iPhone 4 is overigens ook <1.000 KByte per sec. KooTjoo Laatst gewijzigd door kootjoo; 08-03-11 om 15:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
iPad hoes met notebook? | Doomi | iPad algemeen | 1 | 03-04-11 13:19 |
Ipad vergelijking met computer | Bhola | Archief | 2 | 24-05-10 22:34 |
snelheid 3g internet vs Wi-Fi op iphone 3gs | Pinraiser | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-09-09 23:38 |
Snelheid Wi-Fi, GRPS meten. | forum.bericht | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-07-08 15:51 |
|
|