trage/slechte verbinding internet ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een trage/slechte verbinding internet ipad sinds 1 week KPN internetplus bellen geinstalleerd. Ook op Ipod slechte verbinding met internet....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
trage/slechte verbinding internet ipad
heb een trage/slechte verbinding internet ipad sinds 1 week KPN internetplus bellen geinstalleerd. Ook op Ipod slechte verbinding met internet.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat wil je hiermee nu vertellen?
|
|
|||
|
|||
bestaat hier een oplossing voor? nieuwe software downloaden oid; mijn windows computer heeft perfekte verbinding..
|
|
||||
|
||||
nou bijvoorbeeld heb je dat al gedaan
|
|
|||
|
|||
nog niet gedaan, nog advies welke ik moet downloaden?
|
|
||||
|
||||
voor wat precies? je iPod?
|
|
|||
|
|||
nee voor ipad, maar maakt dat veel verschil?
|
|
||||
|
||||
Jawel, maar dat kun je niet verkeerd doen, dat 'regelt' iTunes wel (op je computer)
|
|
|||
|
|||
En je zit hier in t Iphone onderdeel terwijl je vraag over een Ipad gaat....
|
|
|||
|
|||
Trage/slechte verbinding internet Ipad
De oplossing is om een router aan te schaffen die het ontvangst gebied vergroot. De kpn router heeft maar een beperkte afgifte van het signaal. Ongeveer 3 meter met alle muren er tussen. Ik heb een extra router aangeschaft van 90 euro en deze aan de kpn router gekoppeld en deze zend tot op een meter of 40. Mijn Ipad doet het weer perfect. Groet. Hilko.
|
|
|||
|
|||
met dank voor de info, ik heb de 'oude' router nog en deze kan ik met een extra verbinding aansluiten op de kpn begrijp ik, zodat de ontvangst weer beter wordt.
met dank en groet |
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat dat niet werkt. Je bent een speciale nodig die het signaal versterken kan. Ik heb mijn oude router ook weg moeten doen. Probeer maar maar ik denk niet dat het gaat werken.
|
|
|||
|
|||
dank, heb overigens nog een andere bandbreedte gekozen, zou het ook aan kunnen liggen, tot op heden is de verbinding redelijk goed (zo lang het duurt?)
met dank voor het medenken |
|
||||
|
||||
Ik heb in een ander item gelezen dat de KPN router maar tot 3m zend. Die gebruiker heeft er een andere krachtiger router er achter gezet en nu kan hij overal in huis het signaal opvangen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trage Wi-Fi verbinding | SlimShaky81 | Wi-Fi | 6 | 26-01-10 15:56 |
trage verbinding | Shake3000 | iPhone algemeen | 0 | 26-10-09 19:48 |
Slechte internet verbinding testen | ideveloper | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 12-04-09 21:16 |
|
|