Slechte internet verbinding testen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik loop nu al een paar keer tegen hetzelfde probleem aan tijdens het ontwikkelen. Ik wil graag testen of m'n applicaties het ook goed blijven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Slechte internet verbinding testen
Ik loop nu al een paar keer tegen hetzelfde probleem aan tijdens het ontwikkelen. Ik wil graag testen of m'n applicaties het ook goed blijven doen als halverwege het gebruik de internet verbinding af en toe niet beschikbaar is. Dit kan namelijk gebeuren en de applicatie mag dan niet crashen of vast lopen of rare meldingen geven.
Maar nu is de vraag, hoe zet ik halverwege het debuggen / testen van m'n applicatie de internet verbinding even uit en daarna weer aan? Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Verbind iPhone met wireless access point en trek de verbinding tussen AP en internet of lokaal netwerk even uit.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik zelf gebruik Speed Limit op mijn mac (niet alleen voor iphone/android maar ook websites). Deze kreeg ik na een top van furbo.org (goed blod btw) die een shell script hiervoor heeft die ook goed werk.
Verbinding eruit trekken kan natuurlijk ook maar is erg adrupt... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Slechte verbinding in gesprek van 1 kant | Harem | iPhone algemeen | 0 | 28-06-10 22:36 |
To repair or not to repair..... ? (slechte ontvangst/wegvallen verbinding) | VSM | iPhone algemeen | 3 | 16-06-10 19:08 |
Zeer slechte verbinding | Walt | Archief | 1 | 26-01-10 16:44 |
Windows: slechte verbinding Iphone/Itunes | joagertje | iTunes | 5 | 19-10-09 19:53 |
|
|