Richard Chipman? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik krijg opeens mailtjes en telefoontjes van Richard Chipman. Hij beweert van Apple te zijn en spreekt over een technical issue. Helaas krijgt steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Richard Chipman?
Hallo,
Ik krijg opeens mailtjes en telefoontjes van Richard Chipman. Hij beweert van Apple te zijn en spreekt over een technical issue. Helaas krijgt steeds iemand anders hem aan de lijn omdat ik dan bijvoorbeeld net weg ben. Het nummer komt uit de VS. Kan ik dit vertrouwen? Gregor Biljardt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zojuist weer gebelt.
Het blijkt echt een werknemer te zijn. De man gaf netjes advies om mijn app te verbeteren zodat hij zou worden goedgekeurd. Hij gaf uitgebreid beschrijvingen etc. Super! |
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad erg netjes!
Mag ik vragen wat voor applicatie je bij Apple hebt ingediend? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gregor, zou je misschien willen reageren op mijn PM. Het is denk ik verstandiger om je reactie ook via het berichtensysteem te versturen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|