Pending Contract? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede developers, Mijn app is eindelijk geaccept (2.5 week heeft het geduurd) maar nu komt het volgende probleem: De status van de applicatie zegt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pending Contract?
Hallo mede developers,
Mijn app is eindelijk geaccept (2.5 week heeft het geduurd) maar nu komt het volgende probleem: De status van de applicatie zegt nu "Pending Contract" terwijl ik een mail heb gekregen dat ie ready for sale is: Ik heb alle contracten en dergelijke ingevuld, het W-8BEN per email opgestuurd (zie https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post277531 voor how-to) en kreeg een bevestiging dat alles was geregeld en dat ik niks meer hoefde te doen/op te sturen. Maar toch zegt mijn iTunes Connect Pending Contracts? Kan iemand mij helpen/verrijken met zijn eigen ervaringen? Mvg juulie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij duurde dat gewoon even, een paar dagen geloof ik. Zonder dat je er nog wat voor moet doen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Pending TSSrequest | boeda12 | Jailbreak | 3 | 27-01-11 17:28 |
iPhone: Update tijdens pending request | Sjef | Jailbreak | 0 | 25-07-10 02:47 |
Betaling staat op pending... | kastenbart | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-06-10 23:35 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
contract pending | denboris | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 24-02-09 10:46 |
|
|