Knop vorige/back werkt niet goed bij nu.nl discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumgenoten, Nadat ik mijn ipad 2 heb geupdate naar OS5 heb ik een raar effect met nu.nl Als ik een artikel aanklik, het leest ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Knop vorige/back werkt niet goed bij nu.nl
Beste forumgenoten,
Nadat ik mijn ipad 2 heb geupdate naar OS5 heb ik een raar effect met nu.nl Als ik een artikel aanklik, het leest en vervolgens weer terug wil naar de hoofdpagina met behulp van de Back-knop, zie ik 1 sec de hoofdpagina en vervolgens wordt weer het artikel geopend wat ik net heb gelezen. Als ik nogmaals de Back-knop gebruikt gaat het wel goed. Hebben anderen daar ook last van? Wie weet de mogelijke oorzaak en/of oplossing? Bvd, mrbeegee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, ik heb dat probleem niet.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Siri werkt niet goed. | AriM6 | iPhone algemeen | 10 | 03-12-11 17:12 |
Notifier+ werkt niet goed | jeltebakker1 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-02-11 23:21 |
[Iphone 3G] Headset knop werkt niet bij nieuwe headsets.. | DrummerSays | iPhone algemeen | 0 | 04-08-09 16:44 |
synchroniseren werkt niet goed | DaveyY | iTunes | 17 | 04-09-08 22:37 |
standby knop iphone werkt niet goed | iphone1992 | iPhone algemeen | 1 | 07-07-08 21:11 |
|
|