Geen video's meer kijken ipad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de ziggo app heb geinstaleerd, heb ik het probleem dat alle video's bij het opstarten crashen. Zowel youtube, zelf gemaakte filmpjes ed. Ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen video's meer kijken ipad 2
Sinds ik de ziggo app heb geinstaleerd, heb ik het probleem dat alle video's bij het opstarten crashen. Zowel youtube, zelf gemaakte filmpjes ed. Ook heb ik geen beeld bij ziggo app wel geluid. Net harde reset uitgevoerd en instelling gereset. Maar niets werkt meer. Zodra ik filmpje wil selecteren in youtube schakeld springt hij weg en ook bij mijn libary. Hoop dat ik hem niet hoef te herstelen heb nl jailbreak
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad video kijken op tv via AV kabels | Toetje53 | iPad algemeen | 8 | 28-09-11 12:20 |
Kan geen films meer kijken op Ipad | nelski | iPad algemeen | 1 | 03-03-11 11:20 |
video- tv kijken | martton | Muziek, foto & video | 0 | 05-07-10 09:16 |
Kan opeens geen filmpjes meer kijken op Iphone | Iphoner94 | iPhone algemeen | 4 | 04-06-10 21:01 |
|
|