Ooit ingelogd op een ipad, en weer uidgelogd maar ment. blijven komen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst ingelogd op de Ipad van mijn ouders, en weer netjes uitgelogd. nu is het probleem dat ik de mentions binnen blijf krijgen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ooit ingelogd op een ipad, en weer uidgelogd maar ment. blijven komen
Ik heb laatst ingelogd op de Ipad van mijn ouders, en weer netjes uitgelogd. nu is het probleem dat ik de mentions binnen blijf krijgen, ik dan ze niet openen, alleen de melding op het beginscherm van 'Vermeld door... ......'' zie ik. weet iemand hoe ik dit uitkan schakelen? Moet ik mijn cookies&cases verwijderen? zo ja hoe doe ik dit.
bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iPad van je ouders met iTunes verbinden. Verbinding maken met de iTunes Store. Daar ook uitloggen, of als dat de goede Apple ID was (van je ouders) even uit- en inloggen (met de ID van je ouders).
Wat bedoel je met "mentions" ? |
|
||||
|
||||
Misschien twitter mentions? (pushberichten?)
|
|||
|
|||
Ja van twitter ja
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2011 om 19:10 ---------- Had het misschien wat eerder kunnen zeggen maar de iPad en m'n iPod staan onder 1 Apple ID maakt dat wat uit? Of niet? |
|
|||
|
|||
Ja, zeker als je ze synct via iTunes of via iCloud. Zet dat in ieder geval uit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan zul je deze synchronisaties ook wel niet aangezet hebben.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mij lijkt dat je in Twitter de push notificaties moet uitzetten (eerst op de iPad even inloggen als jezelf).
Mogelijk is op de twitter servers de UDID van deze iPad nog aan jouw account gelinkt. |
|
|||
|
|||
het is nu gelukt, even wachten op resultaat; ik denk dan het werkt
bedank allemaal Laatst gewijzigd door 1997giorgio1; 15-12-11 om 17:37. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij Instellingen/Berichtgeving ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb in twitter de push notificaties uit gezet ( inloggen die uitzetten en dan weer uitloggen)
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 december 2011 om 19:39 ---------- In de app zelf |
|
|||
|
|||
Mijn dochter heeft ook met haar account op mijn ipad getwitterd.
Ik heb haar account verwijderd in settings, maar dit hielp niet. ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en dit hielp ook niet. Wat is nu precies de truk om er van af te zijn? |
|
||||
|
||||
App installeren, met haar account inloggen en mentors uitzetten. Daarna kan de App er weer af.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
App installeren, met haar account inloggen en mentions uitzetten, daarnaa weer uitloggen (ook in instellingen) (daarna app verwijderen) |
|
||||
|
||||
En mentors moet uiteraard mentions zijn...
(die spellingscontrole op de iPhone ook) |
|
|||
|
|||
haha ja daar heb ik ook wel vaker last van
|
|
|||
|
|||
Mentions zit ergens in berichten centrum?
|
|
|||
|
|||
In de twitter app; ga naar "ik" > "instellingen" > onder het acc van je dochter "berichten" > en dan uitzetten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blijf niet ingelogd op een ander forum | PeterPastoor | iPhone algemeen | 10 | 20-02-15 15:55 |
Zou Apple ooit zelf met themes komen voor de iPhone? | Shorty007 | Jailbreak apps en thema's | 13 | 06-10-09 11:36 |
MSN chat app: ingelogd blijven op pc als je inlogt op de iphone ? | Darthy | iPhone Apps | 0 | 08-07-09 12:40 |
Ooit weer een Nieuwe iPhone? | hma | Archief | 5 | 17-09-08 20:26 |
|
|