//

is er een app die gedownloade films afspeelt?

is er een app die gedownloade films afspeelt? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een app die gedownloade films afspeelt? Ik bedoel dan gedownload van the pirateaby in utorrent? kan ik die vanuit mn bestanden naar mn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-12-11, 18:39
1997giorgio1 1997giorgio1 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 50
Standaard is er een app die gedownloade films afspeelt?

Is er een app die gedownloade films afspeelt?
Ik bedoel dan gedownload van the pirateaby in utorrent? kan ik die vanuit mn bestanden naar mn ipad/ipod overplaatsen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-11, 18:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Is het bv een avi bestand,mkv,dvix,mp4 dan kan je de app av player HD op de ipad gebruiken. Is wel alleen voor de ipad, voor de iphone moet ge helaas die app nog eens betalen.

Dan sluit ge u ipad aan u laptop/pc aan en ga je naar je device/apparaat; dan naar apps gaan en daar helemaal onderaan moet ge nog eens av player hd apart zien staan, daar opklikken op av player en dan ga ge zien er toevoegen staat, zo kan je naar je bestand gaan en dan op je bestand klikken en deze zal beginnen synchen, wel best met de kabel doen, nie via Wi-Fi, via Wi-Fi duurd gewoon te lang om de film op je ipad te krijgen.
  #3  
Oud 17-12-11, 22:38
xTimeeh xTimeeh is offline
• iOS 3.1.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

Je zou kunnen proberen de film te converteren via Handbrake, als je naar die site gaat spreekt het voor zich. Je zou ook nog eens air video of Stream To Me (hetzelfde principe maar speelt ook hd af) kunnen gebruiken.
Een mooi lijstje kun je hier vinden

Tim
  #4  
Oud 17-12-11, 23:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xTimeeh Bekijk bericht
Je zou kunnen proberen de film te converteren via Handbrake, als je naar die site gaat spreekt het voor zich. Je zou ook nog eens air video of Stream To Me (hetzelfde principe maar speelt ook hd af) kunnen gebruiken.
Een mooi lijstje kun je hier vinden

Tim
Een gedownloade film staat binnen de 2min op je iphone.
Handbrake; hoelang duurd alles daarmee dan? (tis maar een vraag maar ik meende dat nogal lang duurd en dat voro 1filmpje dan)?
  #5  
Oud 17-12-11, 23:50
xTimeeh xTimeeh is offline
• iOS 3.1.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

ja het duurt inderdaad wel langer met handbrake. Maar dat is vooral handig als je het in een ander formaat moet converteren, eentje die door de ipad wordt ondersteund.
  #6  
Oud 17-12-11, 23:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xTimeeh Bekijk bericht
ja het duurt inderdaad wel langer met handbrake. Maar dat is vooral handig als je het in een ander formaat moet converteren, eentje die door de ipad wordt ondersteund.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad gedownloade films met ondertiteling afspelen. graudon50 iPad algemeen 8 26-03-12 16:00
Video: Hoelang houdt de batterij het terwijl het een video afspeelt? telefeun Muziek, foto & video 0 29-05-11 19:51
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 14:14
Elke gedownloade app is een inbox mailtje Oggie iPhone Apps 14 21-12-08 11:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.