Ipad gedownloade films met ondertiteling afspelen. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag over de ipad. Ik heb via torrent een film gedownload en daarbij een ondertiteling gezet. Hoe krijg je de ondertiteling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad gedownloade films met ondertiteling afspelen.
Hallo,
Ik heb een vraag over de ipad. Ik heb via torrent een film gedownload en daarbij een ondertiteling gezet. Hoe krijg je de ondertiteling onder de film met de ipad. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het er daarwekelijk in zit; tijdens het afsprelen je scherm op willekeurige plek aanraken. Dan zie je de 'toolbar' verschijnen. Als het goed is zit er aan de linkerkant een tekstballonnetje. druk erop en dan kun je de ondertitels selecteren.
Gelukt? |
|
|||
|
|||
ik heb zelf geen ipad.
Maar hoe zet je het op een ipad en de ondertiteling staat in de zelfde map als de film. |
|
|||
|
|||
Over wat voor een files hebben we het dan? Neem aan avi met srt?
|
|
|||
|
|||
ja bij elkaar in 1 map
|
|
|||
|
|||
Zet de film anders met handbrake om naar iTunes formaat en syncen maar.
|
|
|||
|
|||
Kijk anders is naar airvideo verkrijgbaar in de apps store werk prima.
|
|
|||
|
|||
gebruik handbrake om een srt bestand erop te leggen dan kan je ondertitelinng tussen zetten. werkt goed !!!!
|
|
|||
|
|||
Film met ondertiteling (apart bestand) op ipad krijgen?
Hallo allemaal hoe kan je film ondertiteling krijgen op je ipad?
Films lukt maar de ondertiteling is een apart bestand hoe doe je dit? dankje alvast |
Labels |
films, ipad, ondertiteling |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Waar downloaden jullie films met NL ondertiteling? | Bazz1975 | Muziek, foto & video | 12 | 22-02-12 01:05 |
na update geen films meer afspelen in lockscreen | bheyer | Muziek, foto & video | 0 | 27-04-11 22:40 |
Video: Storing bij afspelen films... | mcman | Muziek, foto & video | 0 | 08-10-09 21:26 |
Video: hoog piepgeluid tijdens afspelen films in auto | brulkjaer | Muziek, foto & video | 7 | 25-09-09 15:21 |
Video: Converteren met ondertiteling | chabirx | Muziek, foto & video | 6 | 29-06-09 20:39 |
|
|