Waar downloaden jullie films met NL ondertiteling? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar downloaden jullie je films vandaan met nederlandse ondertiteling ??? Ben benieuwd. Ben benieuwd.........
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar downloaden jullie films met NL ondertiteling?
Waar downloaden jullie je films vandaan met nederlandse ondertiteling ???
Ben benieuwd. Ben benieuwd...... Laatst gewijzigd door XIII; 22-02-12 om 00:38. Reden: Torrent-sites mogen niet worden genoemd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nieuwsgroepen,
Dat is razendsnel en je kan meestal gewoon de volledige iso van een dvd downloaden, dus goede kwaliteit en ondertitels. Als je provider het ondersteunt is het zelfs gratis. Laatst gewijzigd door lars.97; 15-05-10 om 19:37. |
|
||||
|
||||
// Titel aangepast
|
|||
|
|||
Een film met hardburned ondertiteling zou ik altijd afraden! Vooral voor de iPhone is dat onhandig. Hardburned kan zichzelf niet meer herschalen namelijk dus het kan zijn dat je ondertiteling daardoor op de verkeerde hoogte of te groot of te klein op het beeld zelf weergeeft.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ook met nieuwsgroep, kan geen torrent tegenop qua snelheid (5 min-4GB)
|
|
||||
|
||||
Ik ken de wetgeving in Nederland niet zo goed...
Maar bij ons hier is het downloaden van copyrighted materiaal nog steeds niet legaal... Of de nieuwgroepen...torrent websites...aangeboden worden door je provider of niet...doet nix terzake... Laatst gewijzigd door Wally©; 22-02-12 om 01:39. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mensen moeten toch eens slimmer leren worden en eens goed nadenken vooraleer ze iets posten. Van mij doe je wat je wil maar dit is mijn mening erover en ik zou vele mensen willen helpen aan nieuwe sites maar ik kan dit aan iemand als u niet geven. Op alle sites die ik heb en tzijn er redelijk wat 99% allen nl subs ingebakken of er los bij (ge moet nie zelf beginnen mee subs te gaan opzoeken en onderzetten). Laatst gewijzigd door XIII; 22-02-12 om 00:40. Reden: Torrent-sites mogen niet worden genoemd |
|
||||
|
||||
Citaat:
Denk je nu echt dat zulke warez-sites onbekend zijn bij die speurders? Daar zijn ze echt wel al langer mee bezig om die te sluiten. Ze staan zelfs open en bloot op de grote torrent-trackers. Per 5 dat ze er sluiten komen er 10 bij. Laatst gewijzigd door XIII; 22-02-12 om 00:44. Reden: Opschonen (vanwege aangepaste gequote post) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door XIII; 22-02-12 om 00:44. Reden: Opschonen |
|
||||
|
||||
Spotnet icm alt.binz. Nieuwsgroepen dus met pay-servertje
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar wonen jullie? | Alternative Junkie | Stel jezelf voor | 158 | 16-07-12 14:56 |
Ipad gedownloade films met ondertiteling afspelen. | graudon50 | iPad algemeen | 8 | 26-03-12 17:00 |
Windows: films downloaden ??? | Neel2011 | iTunes | 6 | 20-02-11 09:10 |
Video: Films downloaden | Montie83 | Muziek, foto & video | 5 | 04-01-11 01:07 |
Video: series en films downloaden | sannetjeislief | Muziek, foto & video | 2 | 03-11-10 20:15 |
|
|