Ipad 2 apple tv na opnieuw opstarten te selecteren idee? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn ipad 2 is soms apple tv niet te selecteren maar door hem opnieuw op te starten kan ik hem weer selecteren. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 apple tv na opnieuw opstarten te selecteren idee?
Bij mijn ipad 2 is soms apple tv niet te selecteren maar door hem opnieuw op te starten kan ik hem weer selecteren.
Ik heb versie 4.3.3 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde met de Ipad 2 en de Apple TV2.
Volgens mij heeft het te maken met de sluimerstand van de ATV. De PC met itunes vind hem na het ontwaken uit de sluimer wel weer terug maar de Ipad niet. De ipad opnieuw opstarten is de enige oplossing. Ik heb nu de Sluimer uitgezet dus even afwachten |
|
|||
|
|||
Helaas werkt dat ook niet.
Op de een of andere manier verliest de iPad zijn verbinding met de Apple tv, terwijl de pc nog wel de connectie heeft. Het herstel van de verbinding komt niet automatisch tot stand, pas na een herstart is die er weer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Na Jailbreaken blijft iPhone opnieuw opstarten | Feetje | Jailbreak | 1 | 13-03-11 17:02 |
Iphone 4 blijft opnieuw opstarten. | Snowie | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 22:33 |
iPhone: Tethered booten verplicht na opnieuw opstarten | nd0ra91 | Jailbreak | 8 | 24-01-11 23:03 |
iPad blijft opnieuw opstarten | Maxi86 | iPad algemeen | 2 | 13-10-10 23:42 |
Vaak opnieuw opstarten | PieterV | iPhone algemeen | 3 | 21-07-08 12:56 |
|
|