Verbindingsprobleem OxE8000003 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) i-Tunes kan geen verbinding maken vanuit mijn pc met de i-pad, vanwege probleem OxE8000003. Hoe kan ik dit verhelpen? heb al geprobeerd met uitgeschakelde anti-spam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbindingsprobleem OxE8000003
i-Tunes kan geen verbinding maken vanuit mijn pc met de i-pad, vanwege probleem OxE8000003. Hoe kan ik dit verhelpen? heb al geprobeerd met uitgeschakelde anti-spam en firewall.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iPhone, iPad, iPod touch: Unknown error containing '0xE' when connecting to a Windows PC
En dan op win 7 of xp klikken ofzo, ik weet nie wat jij hebt van besturingssysteem? Ik zie wel het een andere nummer is maar mss werkt het toch om je probleem op te lossen. |
|
||||
|
||||
Laat TS nu een Mac hebben...
Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar misschien valt hier wat uit te destilleren: https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 Citaat:
|
|||
|
|||
Daar staat dat ik de map Lockdown moet verwijderen. Dat gaat echter niet. Ik heb XP home, SP3.
|
|
|||
|
|||
Foutief antwoord. Sorry.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Problem solved! Heb alles van apple verwijderd en itunes opnieuw gedownload. Bedankt voor de tips.
|
|
|||
|
|||
Snap hier niets van. Je geeft aan dat je Mac OSX hebt (Apple dus), dat en foutcode krijgt op je PC (Windows ?), dat je "alles van je Apple verwijderd hebt", en iTunes opnieuw hebt geïnstalleerd. Op je PC, op je Apple ?
Of heb je je iPad leeg gemaakt ? Graag wat meer duidelijkheid. |
|
|||
|
|||
Heb een pc (windows XP) en ipad (OS5). Heb itunes verwijderd van de pc en opnieuw gedownload.
|
|
|||
|
|||
Bedankt.
Maar dan begrijp ik niet dat je Mac OS X bij je gegevens hebt staan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs verbindingsprobleem | azer368 | Orange | 2 | 15-04-11 16:18 |
Verbindingsprobleem | Chef007 | iPhone algemeen | 1 | 22-09-10 23:01 |
iPhone 3G verbindingsprobleem | Chef007 | iPhone algemeen | 3 | 04-09-10 13:10 |
|
|