Geen 3g meer op Ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi,Sinds afgelopen weekend heb ik geen 3G verbinding (Vodafone) meer op mijn Ipad2 versie 4.3.3 (gejailbreakt)Als ik de mobiele verbinding aanzet krijg ik alleen een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen 3g meer op Ipad2
Hoi,Sinds afgelopen weekend heb ik geen 3G verbinding (Vodafone) meer op mijn Ipad2 versie 4.3.3 (gejailbreakt)Als ik de mobiele verbinding aanzet krijg ik alleen een rondje te zien, maar geen 3G, verbinding is nu supertraag.Nu zei iemand dat ik moet upgraden naar iOS 5, maar dat lijkt me niet de reden dat mijn 3G verbinding ineens weg is, aangezien iOS 5 al meer dan 2 maanden geleden uit is, en ik al die tijd gewoon 3G heb gehad op 4.3.3.Iemand een idee/oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In het buitenland geweest ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas niets.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid op mijn Ipad2 | ferrywalter | iPad algemeen | 9 | 29-03-12 18:27 |
iPad2 maakt geen reservekopie via iCloud | elsvisscher | iCloud | 0 | 03-11-11 18:43 |
Geen Wi-Fi meer op ipad2 iphone en laptops wel | greybart | Wi-Fi | 0 | 04-08-11 13:30 |
Geen pushberichten meer na overzettn naar ipad2 | Tom2011 | iPad algemeen | 3 | 20-07-11 20:11 |
[iPad2] geen verbinding met Wi-Fi | marcel_k | Wi-Fi | 12 | 11-07-11 19:02 |
|
|