Iphone simkaart in Ipad? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in het bezit van een iphone 4 maar deze ga ik waarschijnlijk ruilen tegen een ipad met 3g,mijn vraag is werkt mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone simkaart in Ipad?
Hallo,
Ik ben in het bezit van een iphone 4 maar deze ga ik waarschijnlijk ruilen tegen een ipad met 3g,mijn vraag is werkt mijn iphone 4 simkaart ook in de ipad? ik weet dat je er niet mee kunt bellen,maar wel internet? ik heb nog een abbonement voor 1 jaar of kan ik dit laten omzetten bij de winkel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Uiteraard werkt dit zonder problemen.
Ik heb zelf een duo sim. Ik moet dan uiteraard mijn iPhone op vliegtuigmodus zetten om met de iPad te gebruiken op het 3g netwerk. En uiteraard andersom ook. |
|
||||
|
||||
werkt inderdaad!
|
|||
|
|||
maar als er een simlock op de ipad zit denk niet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gelukt moest wel apn instellingen aanpassen
|
|
|||
|
|||
De AT&T modellen zijn altijd simlockvrij de Verizon kun je niet gebruiken in Europa, daarkun je ook geen simkaartje in doen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad herkent simkaart niet??? | northernlady | iPad algemeen | 8 | 13-04-11 13:51 |
Ongeldige Simkaart iPad 2 | LightPhoenix | iPad algemeen | 0 | 27-03-11 21:31 |
Geknipt iPhone simkaart voor iPad | Phil. | iPad algemeen | 2 | 08-09-10 22:08 |
|
|