Geknipt iPhone simkaart voor iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn oude, nog werkende(!), t-mobile simkaart 'verknipt' zodat deze in mijn iPad 3G past. Alleen als ik wifi uitzet, en dan probeer te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geknipt iPhone simkaart voor iPad
Ik heb mijn oude, nog werkende(!), t-mobile simkaart 'verknipt' zodat deze in mijn iPad 3G past. Alleen als ik Wi-Fi uitzet, en dan probeer te internetten zegt 'ie:"Activeren mobiele data netwerken niet mogelijk" Hij geeft wel gewoon t-mobile en 3G aan, maar internetten lukt dus niet. Iemand enig idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je de APN ingesteld (instellingen->mobiele data->Apn-instellingen). Staat nl niet standaard op oudere sims geprogrammeerd.
Instellingen T-mobile: •APN: internet •Account Name: tmobile •Password: tmobile Laatst gewijzigd door jeropet; 08-09-10 om 16:33. |
|
|||
|
|||
Als je hem aansluit met iTunes wordt dit vanzelf aangepast. Maar dat was inderdaad het probleem! Dank!
|
Labels |
ipad 3g, mobiel internet., t-mobile sim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad herkent simkaart niet??? | northernlady | iPad algemeen | 8 | 13-04-11 13:51 |
Ongeldige Simkaart iPad 2 | LightPhoenix | iPad algemeen | 0 | 27-03-11 21:31 |
ipad reageerd niet om simkaart | Binnu | iPad algemeen | 5 | 21-12-10 18:47 |
Telfort sim naar microsim geknipt en toen.... | Rink | KPN | 2 | 10-09-10 18:46 |
|
|