iPad herkent simkaart niet??? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Poosje geleden heb ik een duo-simkaart aangevraagd, om buitenshuis ook met de iPad op internet te kunnen, 3G dus. Ook ivm vakantie. Simkaart erin, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad herkent simkaart niet???
Poosje geleden heb ik een duo-simkaart aangevraagd, om buitenshuis ook met de iPad op internet te kunnen, 3G dus. Ook ivm vakantie. Simkaart erin, en het werkte prima. Maar omdat ik dan mijn mobiel niet meer kan gebruiken, heeft mijn partner dus op zijn abonnement een duo-kaart aangevraagd.
Probleem is nu, dat deze simkaart dus niet werkt!!! Er komt steeds een melding "geen simkaart" terwijl het ding er gewoon in zit. Wat nu te doen?? Iets terugzetten bijv, zoals netwerkinstellingen?? Bvd!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb dat ook wel is gehad, maar dat kwam omdat ik hem toen zelf had geknipt Heb je dat toevallig ook gedaan? of is het origineel al een microsim?
|
|||
|
|||
Beide kaarten waren originele microsim. De eerste werkte dus wel, de laatste dus niet.
|
|
|||
|
|||
Vreemd... Al een harde reset of ander restore al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Nee dus. Moet ook toegeven dat ik een digibeet ben..... Bedoel je terugzetten naar fabrieksinstellingen? Maar dan ben je toch alles verder kwijt?
|
|
|||
|
|||
Jep... Even een backup maken in iTunes. En dan een restore (herstel) uitvoeren in iTunes
|
|
|||
|
|||
Heb je hem trouwens al aan iTunes gehad terwijl de sim erin zat? Bedenk ik me nu
|
|
|||
|
|||
Nee. Maar op de een of andere manier werkt de boel nu wel. Dat na tig keer het kaartje erin en eruit gedaan te hebben. Kaartje zal dus wel iets verkeerd hebben gezeten.....Het is dus opgelost.
Heel erg bedankt voor het meedenken iig!!!! |
|
|||
|
|||
Dat kan het idd ook geweest zijn... Maar beter dat ie het nu weer doet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 - Herkent simkaart niet - Help s.v.p. | klopper2009 | iPhone algemeen | 1 | 18-01-11 21:16 |
iPhone: Simkaart word niet herkent | kriekeh | Jailbreak | 13 | 29-12-10 12:07 |
iPhone 3G herkent simkaart niet | blingbling | iPhone algemeen | 11 | 27-08-10 23:55 |
iPhone 1e gen.: iphone herkent simkaart niet. | freshman | Unlock | 7 | 02-11-08 21:32 |
anysim herkent simkaart niet in 1.1.1. | truckdiver | Unlock [archief] | 2 | 16-02-08 18:05 |
|
|