desktop weergave ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) waarom kan ik geen desktop sites bekijken (ze gaan automatisch in de moblie weergave) op mijn ipad?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
desktop weergave ipad
waarom kan ik geen desktop sites bekijken (ze gaan automatisch in de moblie weergave) op mijn ipad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat is daar mis mee ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Normaliter kun je op die sites helemaal beneden op Desktop Website klikken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op de twitter website niet...
|
|
|||
|
|||
Misschien ten overvloede, maar ik gebruik icab mobile als browser.
Vele instellingen, waaronder useragent, per site apart in te stellen |
|
|||
|
|||
Omdat Mobile Safari zich aanmeldt op die websites als Mobile Safari. Een slimme website detecteert dat en toont dan de mobiele versie van de website.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, dat kan je niet zomaar uitzetten. Misschien wel met een Cydia tweak als er ooit eens een JB komt voor de ipad 2.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Door de aanschaf van iCab Mobile kost iets van 4 euro, en je krijgt er een hoop extra's bij |
|
||||
|
||||
De topicstarter wil het zonder extra programma denk ik
|
|
|||
|
|||
Tja, sommige dingen kun je gewoon niet op een 'eenvoudige'manier voor elkaar krijgen.
de User Agent is er daar één van. Wil je dat wel, dan zul je buiten de apple mogelijkheden moeten gaan zoeken. Dus ligt het aan de gebruiker welke waarde hij/zij daaraan hangt. Voor mij was het een rechtvaardige oplssing, aangezien ik in safari meerdere 'issues' had |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 e-mail weergave | DertKesh | iPad algemeen | 2 | 26-08-11 15:20 |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
SMS Weergave | crius | Archief | 1 | 07-03-08 20:55 |
|
|