aankoop kookboek discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) verleden week de app van jeroen meeus aangekocht €4,99 deze app is beginnen laden maar na een uur was hij nog aan het laden ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aankoop kookboek
verleden week de app van jeroen meeus aangekocht €4,99 deze app is beginnen laden maar na een uur was hij nog aan het laden ipad laten aanstaan maar wat bleek van de 164mb was nog géén 5pct binnengekomen,gans de nacht laten opstaan maar nada geen mb meer
vandaag wel de afrekening gekregen van itunes wat moet ik doen? groetjes en alvast bedankt voor de tips? heb alvast de app verwijderd vermits deze heel mijn ipad systeem vertraagde chipolientje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt de app gewoon nogmaals proberen te downloaden. Eventueel download je de app met iTunes en synchroniseer je vervolgens de iPad met iTunes. Opnieuw downloaden (met hetzelfde AppleID) kan uiteraard gratis.
|
|||
|
|||
Antwoord verwijderd want zelfde antwoord als van wouter1981.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de snelle reaktie, nog te vermelden zolang ik downloadde kon ik hoegenaamd geen mail ontvagen of naar postvakken gaan alles was blokking
na verwijdering van de app kon ik direkt terug naar de mail gaan chipolientje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Kookboek App | Meubelskop | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-07-11 14:42 |
Beste / meest geschikte "kookboek" App voor mij? | PalmBeer | iPhone Apps | 2 | 12-10-10 18:23 |
Aankoop Iphone | Lynke | iPhone algemeen | 5 | 22-07-09 23:56 |
|
|