apple nieuw besturingssysteem??? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik wou mijn ipad graag verkopen en een sony in de plaats kopen vanwege de flashsites ( de grootste reden) nu heb ik vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple nieuw besturingssysteem???
hoi,
ik wou mijn ipad graag verkopen en een sony in de plaats kopen vanwege de flashsites ( de grootste reden) nu heb ik vandaag gehoord dat er waarschijnlijk een nieuw besturingssysteem? gaat komen waar alles op gaat werken? ipad, sony, samsung,....waardoor natuurlijk ook die flashsites zullen gaan werken bij de ipad,... Ik kan er niks van vinden op google, misschien zoek ik verkeerd? heet dat wel een besturingssysteem? Als dit klopt en ik zou dan de ipad hebben omgeruild voor een sony zal ik wel spijt krijgen,... nu is mijn vraag, weten jullie daar meer over? dit zal echt een grote verbetering zijn bij apple! Ik kan men uren voor men werk nog niet eens invullen op de ipad
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Flash voor mobiele apparaten is dood, lang leve HTML5
|
|
|||
|
|||
en dat is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jaja oke, ik ga geen engelse tekst helemaal lezen op zondagavond.
flash zal dus verdwijnen? dat hoorde ik 2 jaar geleden ook al. ik geloof het wel maar daar heb ik nu niks aan en over een jaar ook niet. ik hoef geen apple-religiepraat,...maar wil gewoon weten of apple eens gaat stoppen met hun eiland. ik heb een ipad, ik ben er tevreden over maar dat ze zo stom doen over simpele dingen zoals flah, muziek alleen via itunes,...dit vind ik overdreven ik bedoel, waarom kan een computer wel apple bestanden afspelen maar apple geen bestanden vanuit een windowsomgeving? de sony tablet is nieuwer dan de ipad2 maar de flash werkt, mp3 werkt, wma bestanden werken,... waarom heb ik dan geen sony zal je denken? de sony was nog niet uit toen ik de ipad kocht ik ben wel tevreden maar ik ben die religiepraat wel een beetje moe, steve jobs was maar een gowone mens en geen god. dus nogmaals gaat er verandering komen ivm flashsites? |
|
||||
|
||||
Citaat:
De sites zullen steeds meer overstappen op HTML5, zoals timosha al aangaf. Ook vind je het misschien niet leuk: Steve Jobs lijkt op dit punt te hebben "gewonnen"...
|
|||
|
|||
Door de enorme vlucht van de verkoop van iPads zullen steeds meer webontwikkelaars afstappen van flash, dat net als pdf een bron is van smerigheid, waar ik op mijn Apple-apparaten gelukkig geen last van heb.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 januari 2012 om 23:17 ---------- Citaat:
Maar even resumerend: Je bent tevreden met je iPad, maar wilt toch liever wat anders? Omdat je geen muziek van een PC kunt afspelen? En geen bestanden van een PC kunt bekijken? Dan heb ik vast een hele rare iPad. Want volgens mij lukt dat toch aardig hier. Je noemt maar een bestandsformaat, en er is wel een app die dat kan verwerken. Geen enkel probleem. Alleen dat Flash; oké, dat werkt voor geen meter op je iPad. Maar dat is gewoon een terechte keus, en zal steeds minder een probleem zijn. |
|
|||
|
|||
Misschien is dit interessant voor je:
Thoughts on Flash Wil je geen Engels lezen: http://www.iphoneclub.nl/70305/open-...e-en-ipad-wil/ Laatst gewijzigd door Beech43; 09-01-12 om 00:22. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je met atomic( in de AppStore ) webbrouwers wel flash kijken
But correct me of i am wrong |
|
|||
|
|||
Een iPad heeft nog nooit flash kunnen afspelen en zal dat in de toekomst ook niet kunnen. Misschien dat er wel een app is binnen het jailbreakcircuit?
Als je je iPad weg doet om die reden dan mag je ook je Sony tablet over een jaar weg doen om die reden, want ook andere fabrikanten zijn heel voorzichtig flash aan het bannen van hun systeem. Tegenwoordig beginnen websites meer en meer op HTML5 te draaien, en dat ondersteund de iPad dan weer wel. Muziek kun je toch importeren in iTunes en dan synchroniseren? Dat werkt toch? Ik kan mijn eigen gecomponeerde liedjes perfect draaien op mijn iPhone en die kun je niet downloaden in iTunes. Voor de rest geef ik je enkel gelijk met het eiland dat Apple is. Dat stoort me soms ook wel. Apple lijkt te denken 'Alles wat buiten onze muren in Cupertino is blijft ook buiten onze devices'. |
|
||||||
|
||||||
De (originele) Engels-talige versie van Jobs' uitleg over Flash is echt een moordend harde brief waarin Flash vakkundig op elk vlak tot de bodem wordt afgekraakt. Ik denk dat de top binnen Adobe die dag even niet meer wisten wat ze daarmee aan moesten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gelukkig is alles converteerbaar. Citaat:
Lees die brief (hierboven staat een link in het Nederlands) van Steve Jobs eens over waarom Flash niet op iOS ondersteund wordt, voor je doorgaat met zeuren over dingen waar je niet van weet, terwijl je wel e.e.a. probeert weg te zetten als "religiepraat". Citaat:
En niet zeuren als je met je wrange gedrag later spijt hebt! De Sony Tablet S is zo'n succes dat ze zelfs een prijsverlaging van $100 hebben doorgevoerd (geen zorgen, voor jou als Europeaan blijft-ie €500 - €600 kosten) om mensen die negatieve klantenervaringen gelezen hebben over te halen toch hun tablet te kopen. Dit is dus gewoon de volgende prijzige, benedenmaats presterende Android-tablet. En de Sony Tablet P hoef je niet eens te overwegen, waarom iets kopen waar weinig Android apps op werken, die wel werken dat enkel doen op een half scherm, wat een slechte wi-fi ontvangst heeft, hoge prijs en als klap op de vuurpijl maar 4GB durft in te bouwen zodat je nog extra geld moet neerleggen voor extra geheugen! Dus eh, verkopen die iPad, neem zo'n iPad-killer van Sony LOL! Citaat:
Laatst gewijzigd door colliehome; 09-01-12 om 10:50. Reden: Onnodige tekst. Niet iedereen hoeft "fan" te zijn om geholpen te worden. Topic starter had reguliere vraag |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Besturingssysteem voor 3g | ESir | Archief | 1 | 15-04-11 17:43 |
besturingssysteem geblokkeerd? | wjhj meijerink | iPhone algemeen | 1 | 23-02-08 09:45 |
|
|