//

besturingssysteem geblokkeerd?

besturingssysteem geblokkeerd? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren leopard en SMBD uninstalled omdat volgens een "kenner" mijn icoontjes niet zo fraai waren als zou kunnen. Daarna moest ik eerst leopard opnieuw installeren, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-08, 23:47
wjhj meijerink wjhj meijerink is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard besturingssysteem geblokkeerd?

Gisteren leopard en SMBD uninstalled omdat volgens een "kenner" mijn icoontjes niet zo fraai waren als zou kunnen. Daarna moest ik eerst leopard opnieuw installeren, waarna SMBD. Bij packages zag ik bij leopard echter de mededeling dat die van een onveilige bron kwam en heb die niet geinstalleerd. Vandaag na opladen blokkeert mijn iphone volledig. Kan nog wel vergrendelen en ontgrendelen, maar geen van de menu's is te activeren en het scherm reageert totaal niet. Zelfs uitzetten om hem opnieuw op te starten lukt niet. Herstel via itunes in mijn labtop leidt tot een onvermijdelijke update naar 1.1.3 terwijl ikzelf 1.1.2. heb.
Is het een besturingsprobleem en kan ik dat op een of andere wijze softwarematig oplossen of is er meer aan de hand?
Wie kan mij helpen?
groeten jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-08, 09:45
wjhj meijerink wjhj meijerink is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

inmiddels telefoon geheel leeg laten lopen, waardoor die vanzelf uitschakelde en toen kon ik hem opnieuw opstarten.
Blijft over de vraag waar ik een veilige versie van neurox leopard kan vinden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Besturingssysteem voor 3g ESir Archief 1 15-04-11 17:43
Wie gebruikt er welk besturingssysteem? Gilliam Chat en geruchten 34 16-01-09 21:27
Mac OS X: Welk besturingssysteem benut de iPhone het best? Airoflow iTunes 10 22-04-08 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.