Welk besturingssysteem benut de iPhone het best? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Morgen ontvang ik mijn iPhone! Ik ben nu in het bezit van een iPod die ik destijds heb geformatteerd voor mijn PC met Windows Vista. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welk besturingssysteem benut de iPhone het best?
Morgen ontvang ik mijn iPhone! Ik ben nu in het bezit van een iPod die ik destijds heb geformatteerd voor mijn PC met Windows Vista. In de tussentijd heb ik een MacBook aangeschaft. Nu is het niet mogelijk om nummers van mijn MacBook te plaatsen op de iPod omdat deze voor Windows is geconfigureerd.
Ik heb vernomen dat dit ook eveneens geldt voor de iPhone. Nu twijfel op welke manier ik de iPhone zal 'formatteren'. Vandaar dat ik jullie kennis wil inschakelen om te vragen met welk besturingssysteem, Windows of OSX je de iPhone het best kunt benutten. Daarmee doel ik op de 'standaard' functies en de functies die blootgelegd worden door het 'hacken'. Laatst gewijzigd door Airoflow; 21-04-08 om 18:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope de iPhone werkt op Mac en PC... Geen problemen dus
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op het optimale uit mijn iPhone te halen wil ik graag weten welk besturingssysteem hier het beste voor geschikt is. |
|
|||
|
|||
Het gaat toch niet om het besturingssysteem, je gaat het besturingssysteem juist eraf gooien, formateren.
Je wil weten in welk type je hem moet formateren? Geen idee, maar je vraag is volgens mij verkeerd. |
|
|||
|
|||
Ik ga mijn vraag nogmaals heel simpel stellen:
Met welk besturingssysteem, Windows Vista of OSX kan ik het beste uit mijn iPhone halen? |
|
||||
|
||||
De Iphone heeft een eigen besturingssysteem en kun je niet zelf formatteren.
Het maakt werkelijk niet uit of je met vista of osx gaat werken. Voor beide operating systemen is genoeg beschikbaar en itunes is hetzelfde. Ik heb persoonlijk de voorkeur voor vista
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Wat er precies in Vista allemaal wel en niet kan weet ik niet.
Apple heeft de Iphone wel mooi doorgevoerd in de programma's in osx zo kun je in iphoto direct door de afbeeldingen op je iphone bladeren, je bookmarks uit safari syncen, je ical calenders syncroniseren, je mail accounts uit apple mail syncen enz. Uiteraard dit alles zonder hacks of gekke instellingen alles direct uit Itunes. Verder is het denk ik de vraag waar jij het meest mee werkt. |
|
||||
|
||||
Almerrr, dit kan ook prima met windows en outlook. Op windows gaat dit ook gewoon via iTunes.
ook zonder hacks of gekke instellingen |
|
|||
|
|||
Oke zoals ik al aangaf geen idee hoe het in windows vista gaat.
Zit er tegenwoordig in vista trouwens al een programma ala iphoto zodat je snel en makkelijk door de foto's op je iphone kan bladeren? |
|
||||
|
||||
Vista ziet de iPhone als camera, dus dan kun je gewoon met de geintegreerde foto-viewer de foto's bekijken. Geen probleem dus. Dit kan trouwens ook prima met XP
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Welk programma is het best? | kanters | Unlock | 0 | 18-06-10 21:58 |
Wie gebruikt er welk besturingssysteem? | Gilliam | Chat en geruchten | 34 | 16-01-09 21:27 |
Niet volledig scherm benut? | vdvorst | iPhone algemeen | 3 | 27-10-08 15:53 |
besturingssysteem geblokkeerd? | wjhj meijerink | iPhone algemeen | 1 | 23-02-08 09:45 |
|
|