Itunes + cabaret cd of megamix discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Flink gezocht op het forum maar kon niets vinden. Ik zit met het probleem dat mijn muziek vaak doorloopt, zoals bijv. bij megamixen en carbaret ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Itunes + cabaret cd of megamix
Flink gezocht op het forum maar kon niets vinden.
Ik zit met het probleem dat mijn muziek vaak doorloopt, zoals bijv. bij megamixen en carbaret cd's. Zodra ik die map toevoeg in Itunes en er een playlist van maak staat alles kriskras door elkaar. Soms omdat er geen goede nummering voorstaat, soms staat ie er wel (01.hans T-blabl /02.hans T-blabl) en werkt ie nog niet op volgorde. Iemand een goeie tip om dit op volgorde in mijn playlist in Itunes te krijgen
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het een goede mix is, staat er bij de info "nr ... van ..."
Daar kun je het zelf ook veranderen. Tevens kun je als je het complete album selecteerd aangeven dat ie door moet lopen. Dan krijg je geen pause tussen de nummers |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb nu dus; Jochem meyer - aap uit de mauwww Jochem meyer - adehde Jochem meyer - anna kournikova terwijl op de originele cd een andere volgorde staat.. dit moet toch automatisch kunnen ofzo? Ik heb al gekeken op tijd van wijzigen of ik daar op kon sorteren ofzo, maar helaas zonder succes. Er zijn hier toch wel meer mensen met collectienummers die in een bepaalde volgorde moeten staan? |
|
||||
|
||||
ik heb veel collectie's en mixxen, hier staan ze eigenlijk altijd goed
|
|
|||
|
|||
In de Itunes help staan daar instructies over als ik me niet vergis. Wat die precies zijn weet ik niet meer...
HowowcanIgo |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|