ervaring iphone 16gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft er al iemand ervaring met de 16gb versie is die ook te unlocken en in nederlands te zetten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ervaring iphone 16gb
heeft er al iemand ervaring met de 16gb versie
is die ook te unlocken en in nederlands te zetten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan allemaal hij kost maar 100 dollar meer tog? Hmm ik wil er ook een
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
klopt is maar 100 dollar duurder
maar heeft iemand het al voor elkaar gekregen |
|
|||
|
|||
Heb mijn 16GB versie ook net besteld...... plus bluetooth headset Benieuwd wanneer hij geleverd (en of hij überhaupt geleverd) gaat worden.......
|
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat er veel veranderd bij de 16GB Iphones alleen hebben ze 2X zoveel geheugen!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
waarschijnlijk krijg ik morgen mijn 16 GB binnen (dinsdag besteld). is me 1e iphone dus denk niet dat ik kan melden of er verschil is. enige wat ik kan zeggen is denk ik of de jailbreak werkt en de unlock. maar aangezien er zover ik weet niks aan firmware of bootloader veranderd is lijkt me het wel zo waarschijnlijk dat dat gewoon werkt.
|
|
||||
|
||||
Ik heb er zelf een. Gewoon same as 8GB alleen meer geheugen
|
|
||||
|
||||
oke want jij hebt em vrijdag binnengekregen ? en mooi dat die hetzelfde is was er al van overtuigt maar bevesteging kan geen kwaad
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wauw wat een record tempo verstuurd.. die van mij doet er 1 werkdag langer over gok ik zo. helaas ook nog 2 niet werkdagen (weekend) maar waarschijnlijk was jij dan echt een van de eerste in nederland. ik ben iig niet veel later
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
... Hoe doe je dat dat wil ik ook!
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Gisteren mijn Iphone 16gb. via Marktplaats gekocht. Was 1.1.4 - 4.6 OTB. Zelf de jailbreak toegepast en unlocked. Piece of a cake.....werkt prima!
|
|
|||
|
|||
Firmware 1.1.4?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Firmware 1.1.3.....excuses-moi
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wat de gangbare prijzen zijn van de 16GB? Is het €70 duurder, of is het gelijk een stuk duurder als je het in NL wilt kopen?
|
|
||||
|
||||
ik heb voor 470 € iphone shipped met belastingen enz in nederland gekregen.. maar je kan er vanuit gaan dat als die hier uitkomt wel duurder zal zijn en met een 1 - 2 jarig abonement
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPhone 4] 16GB iPhone 3G is niet gelijk aan 16GB iPhone4 | mhfdejong | iPhone algemeen | 9 | 31-07-10 15:26 |
ervaring: iphone FR naar NL | master | iPhone algemeen | 2 | 16-07-10 16:28 |
Iphone 3Gs 16GB Black ervaring! | Grande88 | iPhone algemeen | 22 | 05-03-10 20:32 |
Iphone telescope ervaring | borgqueenx | iPhone algemeen | 0 | 24-05-08 17:44 |
|
|