Nergens schakelaar voor actieve hoes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb sinds kort een iPad2 Maar ik zie nergens de schakelaar van de actieve hoes zodat hij automatisch het springboard op slot springt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nergens schakelaar voor actieve hoes
Hoi
Ik heb sinds kort een iPad2 Maar ik zie nergens de schakelaar van de actieve hoes zodat hij automatisch het springboard op slot springt als je de cover dicht doet. Heb de laatste os 5.0.1 Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Er is dus geen apparte schakelaar, meestal zitten die magneten alleen in "smart" cover's, in een hoes zitten die meestal niet!
|
||||
|
||||
Er is echt wel een schakelaar hoor.
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Bomans;761397]Er is echt wel een schakelaar hoor.
Het leek mij dat de TS het had over een "echte" schakelaar, ik weet ook dat er een "software matige" schakelaar is (ik neem aan dat de TS dit ook weet) alleen je heb zo weinig aan een software matige schakelaar als de iPad in een "hoes" zit! |
|
|||
|
|||
Ik bedoel uiteraard de software schakelaar lijkt me logisch. Maar bij mij is hij nergens te bekennen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij staat ie iig op dezelfde plek, dan wel in het Nederlands. succes.
|
|||
|
|||
Heb hem hersteld maar nog niets dus denk dat ik dan naar de media markt terug moet.
|
|
||||
|
||||
En het is wel een iPad 2?
|
||||
|
||||
Vreemd; we hebben hier al eerder discussie over gehad; ook zonder bevredigende oplossing:
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...hlight=magneet PS: pas je je profiel even aan? (iPad 2 toevoegen)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als de TS de iPad heeft hersteld en daarbij de backup teruggezet heeft, is een eventuele softwarefout ook weer meegekomen. Zo'n herstel is dan zinloos. Meld de iPad aan als 'nieuw' en kijk eens of de instelling dan weer beschikbaar is.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoes voor ipad 1 | doralien | iPad algemeen | 1 | 23-06-11 23:48 |
Apple hoes en sillicone hoes | thomth | iPad algemeen | 9 | 30-09-10 10:59 |
|
|