iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Foutmelding bij in App aankopen! (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/110623-foutmelding-app-aankopen.html)

JostiBob 25-01-12 05:18

Foutmelding bij in App aankopen!
 
1 Bijlage(n)
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw bij dit forum en ik hoop dus dat ik deze vraag op de juiste plaats stel.

Elke keer als ik een in app aankoop wil doen komt mijn iPad en iPhone met de volgende foutmelding:

Neem contact op met iTunes Support om deze transactie te voltooien.

Dat heb ik dus gedaan en ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen.

Het is erg vervelend omdat ik het graag wil kopen en dat alles voorheen gewoon goed werkte. Ik kan ook nog gewoon dingen kopen in de App Store en iTunes. Het gaat dus puur om de in App aankopen van sommige Apps. Bijvoorbeeld Flight Tycoon en van mijn vrouw Fantasy Town.

Ik hoop dat iemand wat goede tips voor me heeft. ik heb ook al andere accounts geprobeerd en dat werkt ook niet.

Beech43 25-01-12 07:02

Dan moet je dat wel toestaan! Zie Instellingen/Algemeen/Beperkingen en dan moet het schuifje bij "Kopen vanuit apps" op aan staan.

JostiBob 25-01-12 07:12

Beperkingen
 
Hoi Beech43,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het al aanstaan. Het heeft altijd gewerkt maar sinds een week niet meer en ik heb niets verandert.

Beech43 25-01-12 09:13

Een keer uitzetten, in app proberen te kopen, lukt niet, let op de foutmelding, weer aanzetten, nogmaals kopen, let weer op de melding. Geen verbetering ? Een keer hard resetten. Nog geen oplossing ? Herstellen. Nog geen oplossing ? Herstellen naar fabrieksinstellingen, maar dat zou ik alleen doen als je je producten zekker hebt gesteld.

JostiBob 25-01-12 10:48

Hoi Beach43,

Dat heb ik allemaal al geprobeerd maar niets heeft enig resultaat opgeleverd.

Maar ik ben blij dat ik er niet helemaal alleen voor sta en dat iemand met me mee denkt :-) Nogmaals bedankt daarvoor.

Bob.....

colliehome 25-01-12 10:50

Ik zie dat het op een usa account is. Log eens uit en log eens terug in.

JostiBob 25-01-12 10:55

Hoe bedoel je?

XIII 25-01-12 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 765045)
Ik zie dat het op een usa account is.

Waaraan kun je dat zien?

Guest-20180925190238 25-01-12 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 765051)
Waaraan kun je dat zien?

Aan de prijzen in USD misschien.

JostiBob 25-01-12 11:01

Maar goed, weet iemand hoe ik mijn probleem op kan lossen?

colliehome 25-01-12 11:05

log uit je iTunes account via de appstore en log dan terug in.

XIII 25-01-12 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 765053)
Aan de prijzen in USD misschien.

Scherp! Tijd voor koffie...

JostiBob 25-01-12 11:07

Ook al geprobeerd, ik heb al de voor de hand liggende dingen al gedaan, maar het probleem blijft maar bestaan.

colliehome 25-01-12 11:07

Dan lijkt me herstel de enige mogelijkheid.

JostiBob 25-01-12 11:09

Ook al gedaan, heb het probleem met iPad en iPhone. Heb ze allebei helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen en dat helpt allemaal niet.

XIII 25-01-12 11:10

Ligt vast te veel voor de hand, maar hoe betaal je daar?

Via een Amerikaanse creditcard of via iTunes tegoed? (en is dat laatste dan nog hoog genoeg?)

JostiBob 25-01-12 11:12

Ik heb een Nederlandse iTunes met mastercard en ook clickandbuy. Welke ik ook gebruik, het maakt geen verschil.

XIII 25-01-12 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JostiBob (Bericht 765072)
Ik heb een Nederlandse iTunes met mastercard en ook clickandbuy. Welke ik ook gebruik, het maakt geen verschil.

Met een Nederlandse creditcard (taal van iTunes is irrelevant) kun je niet betalen in de US iTunes winkel.

Heb je de App inderdaad uit de US AppStore zoals we hier nu denken?

JostiBob 25-01-12 11:17

Ik heb ook al veel op internet proberen te vinden, maar geen geluk tot dusver

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 januari 2012 om 17:19 ----------

mijn account staat geregistreerd in de Nederlandse iTunes, die had ik al toen ik nog in Nederland woonde. Ik woon nu in Thailand dus ik weet niet waar dat US iTunes vandaan komt. Hoe zien jullie dat? Of waarom denken jullie dat? Ik weet namelijk zeker dat het Nederlands is.

Beech43 25-01-12 12:48

Heeft het wel gewerkt ? En zo ja, niet meer na de update naar 5.0.1 ?
En als de app weggooit en daarna weer installeert ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.