//

Foutmelding bij in App aankopen!

Foutmelding bij in App aankopen! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik ben nieuw bij dit forum en ik hoop dus dat ik deze vraag op de juiste plaats stel. Elke keer als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-01-12, 05:18
JostiBob JostiBob is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Pattaya
Berichten: 19
Standaard Foutmelding bij in App aankopen!

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw bij dit forum en ik hoop dus dat ik deze vraag op de juiste plaats stel.

Elke keer als ik een in app aankoop wil doen komt mijn iPad en iPhone met de volgende foutmelding:

Neem contact op met iTunes Support om deze transactie te voltooien.

Dat heb ik dus gedaan en ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen.

Het is erg vervelend omdat ik het graag wil kopen en dat alles voorheen gewoon goed werkte. Ik kan ook nog gewoon dingen kopen in de App Store en iTunes. Het gaat dus puur om de in App aankopen van sommige Apps. Bijvoorbeeld Flight Tycoon en van mijn vrouw Fantasy Town.

Ik hoop dat iemand wat goede tips voor me heeft. ik heb ook al andere accounts geprobeerd en dat werkt ook niet.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0088.jpg‎ (69,9 KB, 49x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-12, 07:02
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Dan moet je dat wel toestaan! Zie Instellingen/Algemeen/Beperkingen en dan moet het schuifje bij "Kopen vanuit apps" op aan staan.
  #3  
Oud 25-01-12, 07:12
JostiBob JostiBob is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Pattaya
Berichten: 19
Standaard Beperkingen

Hoi Beech43,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het al aanstaan. Het heeft altijd gewerkt maar sinds een week niet meer en ik heb niets verandert.
  #4  
Oud 25-01-12, 09:13
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Een keer uitzetten, in app proberen te kopen, lukt niet, let op de foutmelding, weer aanzetten, nogmaals kopen, let weer op de melding. Geen verbetering ? Een keer hard resetten. Nog geen oplossing ? Herstellen. Nog geen oplossing ? Herstellen naar fabrieksinstellingen, maar dat zou ik alleen doen als je je producten zekker hebt gesteld.
  #5  
Oud 25-01-12, 10:48
JostiBob JostiBob is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Pattaya
Berichten: 19
Standaard

Hoi Beach43,

Dat heb ik allemaal al geprobeerd maar niets heeft enig resultaat opgeleverd.

Maar ik ben blij dat ik er niet helemaal alleen voor sta en dat iemand met me mee denkt Nogmaals bedankt daarvoor.

Bob.....
  #6  
Oud 25-01-12, 10:50
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Ik zie dat het op een usa account is. Log eens uit en log eens terug in.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #7  
Oud 25-01-12, 10:55
JostiBob JostiBob is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Pattaya
Berichten: 19
Standaard

Hoe bedoel je?
  #8  
Oud 25-01-12, 10:58
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
Ik zie dat het op een usa account is.
Waaraan kun je dat zien?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #9  
Oud 25-01-12, 11:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Waaraan kun je dat zien?
Aan de prijzen in USD misschien.
  #10  
Oud 25-01-12, 11:01
JostiBob JostiBob is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Pattaya
Berichten: 19
Standaard

Maar goed, weet iemand hoe ik mijn probleem op kan lossen?
  #11  
Oud 25-01-12, 11:05
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

log uit je iTunes account via de appstore en log dan terug in.
  #12  
Oud 25-01-12, 11:06
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Aan de prijzen in USD misschien.
Scherp! Tijd voor koffie...
  #13  
Oud 25-01-12, 11:07
JostiBob JostiBob is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Pattaya
Berichten: 19
Standaard

Ook al geprobeerd, ik heb al de voor de hand liggende dingen al gedaan, maar het probleem blijft maar bestaan.
  #14  
Oud 25-01-12, 11:07
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Dan lijkt me herstel de enige mogelijkheid.
  #15  
Oud 25-01-12, 11:09
JostiBob JostiBob is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Pattaya
Berichten: 19
Standaard

Ook al gedaan, heb het probleem met iPad en iPhone. Heb ze allebei helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen en dat helpt allemaal niet.
  #16  
Oud 25-01-12, 11:10
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ligt vast te veel voor de hand, maar hoe betaal je daar?

Via een Amerikaanse creditcard of via iTunes tegoed? (en is dat laatste dan nog hoog genoeg?)
  #17  
Oud 25-01-12, 11:12
JostiBob JostiBob is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Pattaya
Berichten: 19
Standaard

Ik heb een Nederlandse iTunes met mastercard en ook clickandbuy. Welke ik ook gebruik, het maakt geen verschil.
  #18  
Oud 25-01-12, 11:16
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JostiBob Bekijk bericht
Ik heb een Nederlandse iTunes met mastercard en ook clickandbuy. Welke ik ook gebruik, het maakt geen verschil.
Met een Nederlandse creditcard (taal van iTunes is irrelevant) kun je niet betalen in de US iTunes winkel.

Heb je de App inderdaad uit de US AppStore zoals we hier nu denken?
  #19  
Oud 25-01-12, 11:17
JostiBob JostiBob is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Pattaya
Berichten: 19
Standaard

Ik heb ook al veel op internet proberen te vinden, maar geen geluk tot dusver

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 januari 2012 om 17:19 ----------

mijn account staat geregistreerd in de Nederlandse iTunes, die had ik al toen ik nog in Nederland woonde. Ik woon nu in Thailand dus ik weet niet waar dat US iTunes vandaan komt. Hoe zien jullie dat? Of waarom denken jullie dat? Ik weet namelijk zeker dat het Nederlands is.
  #20  
Oud 25-01-12, 12:48
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Heeft het wel gewerkt ? En zo ja, niet meer na de update naar 5.0.1 ?
En als de app weggooit en daarna weer installeert ?

Laatst gewijzigd door Beech43; 25-01-12 om 14:29. Reden: Tikfout verbeterd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes crash tijdens aankopen overzetten bij synchroniseren. DenzelM iTunes 2 21-01-12 14:17
Email adres bij aankopen apps klopt niet lumikiller iPhone Apps 4 04-01-11 23:33
iphone in uk aankopen bij deze site? truckdiver Koopinformatie Rest Europa 3 21-01-08 22:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.