Hoe films krijgen op ipad2? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek dus een manier om video's zoals dvd enzo op de iPad te krijgen voor in de wagen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe films krijgen op ipad2?
Ik zoek dus een manier om video's zoals dvd enzo op de iPad te krijgen voor in de wagen...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Film in iTunes zetten en slepen naar je iPad. Alleen moet de format wel goed zijn. Daar zijn allerlei vonverters voor, zie b.v. :iPad Video Converter, free DVD to iPad Video Converter
Handbrake kun je ook gebruiken. Je hebt een Mac dus je kunt ook met iMovie werken. Zelf gebruik ik ook Wondershare Vide Converter: Video Converter Ultimate for Mac ? Video and DVD Tools | Wondershare Gewoon even Googlen. |
|
||||
|
||||
av player hd is de beste optie om films op je ipad te zetten zonder te converteren.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe een gestolen Ipad2 lokaliseren? | crisiz84 | iPad algemeen | 11 | 05-04-13 15:20 |
hoe mappen maken in itunes films | hummel | iPad algemeen | 9 | 16-01-13 10:11 |
HD films op IPAD2 (zonder haperen) | wijnenje | iPad algemeen | 7 | 20-12-11 01:39 |
DVD collectie op iPad2, Hoe en met wat? | Keuning | iPad algemeen | 8 | 09-11-11 17:55 |
hoe zet je films op je iphone? | eastside | Archief | 2 | 26-01-10 14:42 |
|
|