Tips instellen email-account discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een iPad 2 en wil graag mijn emailaccounts daar opzetten. Het zijn pop3 accounts. Hoe kan ik die aanmaken? Tips? Vast bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tips instellen email-account
Ik heb net een iPad 2 en wil graag mijn emailaccounts daar opzetten. Het zijn pop3 accounts. Hoe kan ik die aanmaken? Tips? Vast bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je het eerst even zelf proberen. En als het niet lukt de punten waar je op vast loopt even in de zoekfunctie zetten. Kom je er niet uit dan zet je het hieronder neer.
|
|
|||
|
|||
heb al van alles geprobeerd
Bij "mail" "nieuwe postbus" geeft vervolgens alleen iCloudlocatie aan. En verder...niks Bij 'instellingen' en 'email,contacten,agenda's' 'accounts' 'voeg account toe' ales ingevuld, maar dat wordt een imap account ipv een pop3 account, en werkt bij mijn accounts niet. Dus... toch een tip? |
|
||||
|
||||
Zoek even op de website van je mail provider voor de juiste instellingen.
|
|
|||
|
|||
POP
Citaat:
Hier staan de meeste providers: http://www.app-reviews.nl/handleidin...tellingen.html Laatst gewijzigd door Beech43; 04-02-12 om 10:13. Reden: Aanvulling |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email instellen | exact | iPad algemeen | 3 | 01-07-11 00:29 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Email niet ophalen bij instellen account | Wili6 | iPhone algemeen | 0 | 02-07-10 13:19 |
email instellen | MisterM24 | iPhone algemeen | 8 | 09-01-09 01:05 |
Hotmail account instellen | eri | Archief | 3 | 08-04-08 10:46 |
|
|