ervaring kopen van een ipad in thailand discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik wil graag een ipad2 of ipad3(als die optijd uitkomt) kopen in Thailand. Ik ben opzoek naar tips en trucks, Wat juist niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ervaring kopen van een ipad in thailand
Beste mensen,
Ik wil graag een ipad2 of ipad3(als die optijd uitkomt) kopen in Thailand. Ik ben opzoek naar tips en trucks, Wat juist niet te doen en wat juist wel? Waarop moet ik letten? Kortom ervaringen met het kopen van een ipad2/ipad3 in Thailand ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp bij kopen van een iPad | y0sh1_ | iPad algemeen | 2 | 19-06-10 20:38 |
Ervaring kopen iPad in USA | pvanvugt | Koopinformatie USA | 4 | 08-06-10 14:45 |
Thailand een idee?!?!(3g) | martez | Koopinformatie Nederland | 19 | 15-03-10 23:35 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
Positieve ervaring met xsim in Thailand | alans | iPhone algemeen | 2 | 18-10-08 18:28 |
|
|