Geluiden verdwenen. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Ipad2 is van de ene op de andere dag de "klik" bij een toetsenbordaanslag en het geluid bij inkomende mail verdwenen. Bij instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluiden verdwenen.
Op mijn Ipad2 is van de ene op de andere dag de "klik" bij een toetsenbordaanslag en het geluid bij inkomende mail verdwenen. Bij instellingen staan deze geluiden wel aan. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet 't een keer uit, harde reset, dan die geluiden weer aanzetten, harde reset. Hopelijk is het dan weer in orde.
|
|
|||
|
|||
Had ik al geprobeerd, ook dit helpt niet.
|
|
|||
|
|||
Geluid uitgezet via schakelaar aan de zijkant?
|
|
|||
|
|||
Nee, alle andere geluiden doen het wel gewoon. Intussen is het probleem wel opgelost. Mijn IPad heeft de hele nacht uitgestaan en nu is het geluid weer normaal. Wel is het icoontje van "mail" plotseling alleen maar een wit vlakje. Zal wel met de jailbreak te maken hebben.
|
|
|||
|
|||
instellingen/Algemeen/Geluiden
Daar kan je alle verschillende soorten geluiden aan en uit zetten, en een ander toontje doen. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voice-over geluiden | patrick11994 | iPad algemeen | 0 | 14-09-11 18:39 |
geluiden aanpassen | martine1312 | iPad algemeen | 0 | 08-08-11 15:29 |
Windows: Alarm geluiden | fiatfreak | Desktop-applicaties | 7 | 02-06-10 02:56 |
Meerdere geluiden | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 22-04-09 19:15 |
geluiden veranderen | trimix | Ringtones en Wallpapers | 0 | 08-11-07 17:31 |
|
|