synchroniseren ipad met planet via windows live discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo leden, Ik ben vrijwilligster in een internetcafe voor ouderen. Ik loop tegen het volgende probleem op bij het installeren van de ipad2. de synchronisatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren ipad met planet via windows live
Hallo leden,
Ik ben vrijwilligster in een internetcafe voor ouderen. Ik loop tegen het volgende probleem op bij het installeren van de ipad2. de synchronisatie van windows live mail met een planet account herkent de ipad niet zodat de contactpersonen niet synchroniseren. Er is geen hotmail of gmail account aanwezig. Doe ik iets verkeerd graag jullie hulp. ineke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzonden email van iDevice synchroniseren met live mail | EvertStrack | iPhone algemeen | 2 | 11-01-11 13:52 |
Probleem met Windows Live Messenger | MikeElzas | iPhone Apps | 0 | 19-11-10 00:05 |
Windows: Synchroniseren met windows pc | JapieHendriks | iTunes | 7 | 16-10-10 00:44 |
kan geen mails versturen met windows live op mijn Iphone, graag advies | edwinvanlaer | iPhone algemeen | 6 | 01-10-10 17:32 |
|
|