//

Probleem bij apps downloaden

Probleem bij apps downloaden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds een paar weken een probleem als ik apps download. Ik klik bij een app op download en dan krijg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-03-12, 13:39
Kahless Kahless is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 16
Standaard Probleem bij apps downloaden

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar weken een probleem als ik apps download. Ik klik bij een app op download en dan krijg ik een bericht dat een andere app die ik al maanden op mijn ipad heb staan niet geďnstalleerd kan worden (smurf village). Ik klik dan op oké, want dat is het enige wat ik kan en dan installeert hij de app die ik wou hebben en nog een andere app die ik eerder al had geďnstalleerd, maar al uitgespeeld en verwijderd heb (infinity blade). De app die ik wou hebben wordt geďnstalleerd, maar infinity blade blijft ongeladen op het homescreen staan. Als ik mijn ipad opnieuw opstart dan verdwijnt infinity blade en de andere app die ik wou downloaden staat er gewoon op, maar dit is heel irritant als ik elke keer dat ik een app download mijn ipad opnieuw moet opstarten. Heeft iemand anders dit ook of weet iemand hier meer over?

Alvast bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
onduidelijk connectie probleem bij bepaalde apps henk_a iPhone algemeen 1 20-12-11 20:13
Probleem met apps downloaden dododedodonl iPhone Apps 0 01-10-10 23:03
Probleem bij downloaden firmware cyrano Archief 1 06-05-09 16:39
Probleem met account bij downloaden AppStore bverp iPhone algemeen 1 13-09-08 00:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:49.