Voice dictation op nieuwe iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Druk bezig met mijn nieuwe iPad. 1 ding wat ik nog niet kan vinden is voice dictation. Het lijkt mij ideaal om Engelse Emils in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voice dictation op nieuwe iPad
Druk bezig met mijn nieuwe iPad. 1 ding wat ik nog niet kan vinden is voice dictation. Het lijkt mij ideaal om Engelse Emils in te spreken, maar ik zie geen microfoon op mijn toetsenbord. Iemand een suggestie?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf niet de nieuw ipad, maar in de instellingen (waarschijnlijk algemeen) zal heus wel zoiets staan.
Heeft de nieuwe ipad trouwens ook siri? |
|
|||
|
|||
Voice dictation
Nee geen Siri maar wel voice dictation volgens de reclame. Ik kan echter geen microfoon vinden op mijn toetsenbord. Iemand een suggestie?
|
|
|||
|
|||
Moet je even de taal van de iPad op Engels zetten, dan krijg je hem wel.
|
|
|||
|
|||
Helpt niet!
|
|
|||
|
|||
taal instelling en toetsenbord op engels zetten en dan krijg je bij de instellingen een schakelaar om voice recognition aan te zetten
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook in de Nederlandse taalinstelling:
Instellingen - algemeen - toetsenbord / functie dicteren aanzetten. Om hem te kunnen gebruiken moet je inderdaad het Engelse toetsenbord toevoegen bij internationale versies. Als je vervolgens in bijv. Mail met de wereldbol het Engelse toetsenbord selecteert, verschijnt ook het microfoontje... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voice Control on iPad | Urban123 | iPad algemeen | 0 | 24-05-10 20:09 |
|
|