iPad 1 Homescreen vervormd discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet wat dit is maar volgens mj gaat er iets niet goed. Wat kan dit zijn ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 1 Homescreen vervormd
Ik weet niet wat dit is maar volgens mj gaat er iets niet goed. Wat kan dit zijn ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ben bang dat dit te weinig informatie is... Een screenshot of een foto misschien?
Heb je al een harde reset geprobeerd?
|
|||
|
|||
Vervormd? ik snap je ook niet inderdaad...
je zou wel je home button kunnen proberen opnieuw te calibreren.
Trotse bezitter van een gejailbreakte iPad 2 en iPhone 4S Laatst gewijzigd door iCulture; 18-03-12 om 07:01. Reden: Link verwijderd i.v.m. mogelijke spam. |
|
||||
|
||||
Hier is de foto die was toegevoegd met de goeie tags en link:
|
|
||||
|
||||
Zou je de afbeelding kunnen uploaden als bijlage in je post? Zoals het nu is kunnen we de afbeelding namelijk niet zien
|
|
|||
|
|||
Hier een link naar de foto. Dus. on Twitpic
|
|
||||
|
||||
Je hebt een jailbreak zie ik? Wat heb je geinstalleerd of gedaan voordat dit probleem ontstond?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
weet iemand of er een app is die je stem vervormd tijden het bellen | mschmidtwegenbouw | iPhone Apps | 3 | 06-01-12 18:29 |
Windows: itunes 10.5 speelt muziek zwaar vervormd af!! | CC84 | iTunes | 1 | 15-10-11 22:33 |
Geluid video-opnames van live concerten vervormd | tonmartens | Muziek, foto & video | 3 | 13-06-10 15:31 |
vervormd geluid alleen bij telefoonfunctie | Hein | iPhone algemeen | 5 | 21-06-08 16:59 |
|
|