Tweede iPad zelfde account discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop morgen een nieuwe iPad te bemachtigen Mijn iPad 1 ga ik ook houden. Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik al mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tweede iPad zelfde account
Ik hoop morgen een nieuwe iPad te bemachtigen
Mijn iPad 1 ga ik ook houden. Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik al mijn gegevens op 2 iPad's tegelijk zetten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is geen enkel probleem. Als je de eerste keer de nieuwe iPad aansluit aan iTunes kies je ervoor om de backup van de oude ipad terug te zetten.Als dat gebeurd is, is de nieuwe ipad een kopij van de oude
Doe dat wel met iTunes en niet met iCloud. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Ff vraagje tussendoor : hoezo niet met iCloud? Heb ik namelijk wel gedaan
|
|||
|
|||
Je hebt een ipad, iphone en een mac maar weet niet hoe je bestanden terug kan zetten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inloggen app store met zelfde account maar nieuwe Apple ID-naam | sebasvdv | iPhone Apps | 6 | 16-10-11 20:16 |
iPhone + iPad zelfde iTunes account maar geen games delen | Devbizz | iTunes | 2 | 08-07-11 19:12 |
ipad doorgeven met zelfde account | peterpijpelink | iPad algemeen | 3 | 28-03-11 15:48 |
Probleem met tweede iTunes-account | gvanrijn | iPad algemeen | 1 | 03-12-10 02:43 |
|
|