plash player discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kanmij iemand zeggen welke plash player er werkt op mijn ipad, ik kom er niet, is die gatis of anders een betalende, graag uw antwoord...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
plash player
kanmij iemand zeggen welke plash player er werkt op mijn ipad, ik kom er niet, is die gatis of anders een betalende, graag uw antwoord
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bedoel je Flash ipv Plash?
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat de persoon bedoelt heeft maar ik zoek wel flash voor op de Ipad. Kan zoiets in safari worden geinstalleerd of moet ik hiervoor een andere browser installeren?
ik hoor graag de suggesties. bedankt alvast Gr, Vincent |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn wel een paar halfbakken "oplossingen" met alternatieve web-browsers. Gebruik de zoekfunctie van het forum eens want over dit "probleem" is al een hoop geschreven. |
|
|||
|
|||
heb al 10 onderwerpen gevonden via"zoeken" maar geen geeft het antwoord waar ik wat aan heb. kan je misschien een link geven?
Gr, Vincent (ik weet hoe Fora werken, mensen kwakken zomaar een vraag neer zonder te zoeken. Hier heb ik een gruwelijke hekel aan maar als ik het via zoeken niet kan vinden post ik mijn vraag) |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...d-m-v-app.html Post #4 |
|
|||
|
|||
deze had ik inderdaad gemist. hartelijk dank voor het meedenken, stel ik op prijs.
Gr, Vincent |
|
|||
|
|||
Nou ik weet niet wie hier mee werken (iswifter) maar geen flash is bijna beter dan dit. langzaam, niet echt gebruiksgemak.
Is er niets beters? Gr, Vincent |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Movie player | Spirewit | iPad Apps | 12 | 16-04-12 12:43 |
AV Player HD | Yvonne85 | iPad Apps | 14 | 23-11-11 21:45 |
Video: video player | Kurt1967 | Muziek, foto & video | 1 | 05-11-11 13:37 |
player | Flipke1405 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-11-10 19:42 |
last.fm player? | amkrisis | Jailbreak apps en thema's | 2 | 26-09-08 11:13 |
|
|