//

Afwerking rand iPad 2 3G niet strak

Afwerking rand iPad 2 3G niet strak discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ga naar https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do en voer het serienummer van je iPad in. Je kunt dan zien wanneer de 90 dagen ondersteuning en de 1 jaar garantie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-03-12, 10:36
johndoe73 johndoe73 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 67
Standaard

Ga naar https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do en voer het serienummer van je iPad in. Je kunt dan zien wanneer de 90 dagen ondersteuning en de 1 jaar garantie afloopt. Daaruit kun je terugrekenen wanneer de iPad voor het eerst is geactiveerd en weet je dus ook of jij dat bent geweest of dat de iPad een omruiler is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-03-12, 18:07
freddyonderstal freddyonderstal is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Broodbaffer Bekijk bericht
Een ipad hoort niet beschadigd te zijn, je betaalt er flink voor.
Ik heb het vermoeden dat Media Markt jou een Ipad mee heeft gegeven die al eens geruild is.
Ik ben toch weer teruggegaan naar de MM en vertelde daar dat deze iPad gewoon schade had. De deukjes, krasjes en gewoon in het hoekje wat van de behuizing af, voelbaar ook nog.

De man daar (dezelfde persoon) deed nu niet moeilijk en ruilde hem zo zonder pardon om voor nog een exemplaar. Deze heeft als productiedatum Januari 2012 en is dus van de laatste lichting die ze daar hebben gekregen denk ik.
Hij vertelde me nog dat degene die ik nu weer inwisselde helemaal nieuw was, want de seal zat nog om de doos.

Kreeg dus ook sterk de indruk dat deze al eens gebruikt geweest is, gezien de schade die een nieuwe iPad gewoon absoluut niet kan hebben.

Maar goed, ik zal nu niet meer zeuren; degene die ik nu heb ziet er puntgaaf uit dus hier ga ik het maar bij houden . Bedankt voor de reacties allemaal!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS afwerking Tommymang Archief 4 16-10-09 15:31
Afwerking iphone ? Iphone_belgium Archief 1 22-06-09 16:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.