//

Ipad zegt dat er een update is, maar kan die niet vinden?

Ipad zegt dat er een update is, maar kan die niet vinden? discussie in iPad algemeen forum; Hoi, Fijn dat er zo'n forum is! Ik kom er even niet meer uit. Ik heb een ipad 2, die zegt dat er een nieuwe update is (5.1), mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 24-03-12, 17:53
Vivemaria Vivemaria is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard Ipad zegt dat er een update is, maar kan die niet vinden?

Hoi,

Fijn dat er zo'n forum is! Ik kom er even niet meer uit. Ik heb een ipad 2, die zegt dat er een nieuwe update is (5.1), mijn iphone heeft die er netjes opstaan, alleen als ik naar instellingen ga en naar updates staat er; ipad up to date 5.0.1 terwijl dus wel die melding blijft staan..l schijfruimte is er wel 2gb. Iemand een idee...? Ik kan dus nog geen gebruik maken van fotos verwijderen uit fotostream enz (heel handig nu op de iphone!)

Alvast bedankt
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na sync die goed is gelukt, waar kan ik de muziek vinden op de iPad?? Moos1967 iPad algemeen 2 10-12-10 11:43
diskaid zegt niet ge-JB maar dat is ie wel... madrettor Archief 1 18-11-09 17:00
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... Guest-20151113171500 iTunes 6 22-12-08 10:09
Wil herstellen maar itunes zegt dat sim niet de juiste is dendirk Unlock [archief] 1 07-10-08 19:33
Kosten die ik niet terug kan vinden? Apple-Flap Overige providers Nederland 7 20-04-08 12:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:33.