agenda ipad verspringt en kleur wijzigen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan op mijn ipad2 niet gaan naar maart 2013 want dan sluit de agenda vanzelf, alle andere maanden kan ik wel kiezen, ik snap ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda ipad verspringt en kleur wijzigen
ik kan op mijn ipad2 niet gaan naar maart 2013 want dan sluit de agenda vanzelf, alle andere maanden kan ik wel kiezen, ik snap er geen hout van hoe dit zomaar kan.
En kan ik ook elk van mijn afspraken een andere kleur geven zodat ik snel kan zien waar bijvoorbeeld diverse tandarts afspraken staan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat met die maart 2013 weet ik niet hoe dat komt, misschien de iPad opnieuw opstarten. En er zij drie verschillende kleuren, als je een afspraak maakt tik je op agenda, en dan zie je drie opties.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pocket informant: kleur van IOS-agenda | koekjedebij | iPhone Apps | 6 | 23-11-11 13:44 |
Het standaard lichtblauwe kleur van de iphone wijzigen | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-10-10 19:04 |
Kleur van afspraken in agenda | WvK | iPhone algemeen | 2 | 14-07-10 15:02 |
Safari kleur wijzigen ...ed. | roy_swinkels | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-04-09 11:38 |
Agenda theme met afwijkende weekend-kleur mogelijk? | ButcherJF | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-05-08 13:44 |
|
|