Agenda theme met afwijkende weekend-kleur mogelijk? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het handig om in de originele agenda het weekend er uit te laten springen dmv een ander kleurtje. Ik heb gezocht naar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Agenda theme met afwijkende weekend-kleur mogelijk?
Ik vind het handig om in de originele agenda het weekend er uit te laten springen dmv een ander kleurtje. Ik heb gezocht naar een thema wat hierin voorziet, maar heb het niet kunnen vinden.
Weet iemand of iets dergelijks bestaat? En zo nee, is er iemand die dat kan maken?
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
het enige wat ik tot nu toe van agenda heb kunnen wijzigen is dit, kijk na screenshot,
voor de rest, als je de kleur van weekend (vierkantje) veranderd, dan veranderen ze allemaal. Meer kan k niet doen, mss iemand anders????
|
||||
|
||||
Ok, dank. Ik zal eens een mailtje naar Apple sturen dat ze dit nog even fixen in de nieuwe iPhone die volgende maand naar Nederland en België komt
|
|
||||
|
||||
Tja gewoon nieuwe firmware uitbrengen he Ikzelf erger mij hier soms ook aan, maar ik wacht wel gewoon.
|
||||
|
||||
Da weet k nie zulle, of ze da rekening mee houden,of willen fixen of da t al nie standaard in nieuwe firmware ga zitten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Iphone agenda items weg na synchroniseren, herstellen mogelijk? | wtheiner | iTunes | 0 | 15-12-10 18:16 |
Synchroniseren - afwijkende ruimte iTunes tov iPhone | Svatje | iTunes | 0 | 15-11-10 22:32 |
Kleur van afspraken in agenda | WvK | iPhone algemeen | 2 | 14-07-10 15:02 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|