Oude icoontje op the new iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik de new iPad gekregen. Ik heb via iTunes een restore uitgevoerd om de gegevens van mijn oude iPad 1 over te zetten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oude icoontje op the new iPad
Gisteren heb ik de new iPad gekregen. Ik heb via iTunes een restore uitgevoerd om de gegevens van mijn oude iPad 1 over te zetten. Allemaal gelukt.
Probleem is dat ik veel oude icoontje zie van de oude iPad 1. Het zijn geen retina icoontjes, maar onscherpe iPad 1 icoontjes. De meeste icoontjes zijn bijgewerkt maar een tiental niet. Voorbeeld oude icoontjes: Cut the Rope Ticket to Ride Ikea catalogus Nu heb ik Ticket to Ride bijgewerkt naar de nieuwste versie met Retina ondersteuning via de app store. Echter het icoontje is niet bijgewerkt. iPad uit/aan gezet en geen oplossing. Ticket to Ride werkt wel goed in Retina weergave echter alleen het icoontje is oud. Het spel Cut the Rope heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit is geen retina spel, maar het icoontje in de app store wel. Helaas is na de herinstallatie heb icoontje niet bijgewerkt. Samengevat: hoe update ik alle icoontje naar Retina? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hiernaast zijn de icoontjes in de app store wel bijgewerkt. Zoals het overbekende Cut the rope. Echter niet het icoon op mijn iPad. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icoontje voor Airplay ontbreekt op iPad 1 | Hoozri | iPad algemeen | 2 | 12-01-12 00:39 |
iPad: oude backup 3.3 van ipad terug zetten | Approxiamtely | Jailbreak | 0 | 10-02-11 12:29 |
iPad: Ipad met oude firmware 3.2 naar 3.2.1 hoe ? | klaasie | Jailbreak | 0 | 16-09-10 08:05 |
icoontje naast batterij-icoontje | maltje | Archief | 1 | 09-06-09 22:34 |
|
|