foto's bekijken op ipad die extern staan opgeslagen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil foto's op mijn ipad3 bekijken en bewerken zonder dat deze op mijn ipad zijn opgeslagen. de foto's staan op een netwerkserver iomega ix2-200 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's bekijken op ipad die extern staan opgeslagen
ik wil foto's op mijn ipad3 bekijken en bewerken zonder dat deze op mijn ipad zijn opgeslagen. de foto's staan op een netwerkserver iomega ix2-200 cloud. de foto;s wil ik ook in een presentaie laten afspelen. Ik wil het programma Iphoto of indien mogelijk lightroom 3.6 gebruiken.
Als het mogelijk is wil ik ditzelfde ook voor muziek. wie oh wie kan mij hiermee helpen Frank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's op Ipad3 bekijken die op mijn NAS staan ? | fvanleuvenp2groupnl | Muziek, foto & video | 2 | 13-04-12 12:09 |
Foto's die op de filmrol staan overzetten naar pc | snoopy | iTunes | 5 | 30-06-10 00:12 |
Waar worden wallpapers die via Cydia zijn geïnstalleerd opgeslagen? | Berwin | Jailbreak apps en thema's | 5 | 27-01-10 17:03 |
|
|