//

Plex & Plex Constellation

Plex & Plex Constellation discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb op iMac "Plex" geïnstalleerd, en nu keek ik in de AppStore voor een Plex programma voor op mijn iPad 3. Blijkbaar bestaat er voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-12, 21:53
divanci divanci is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België
Berichten: 80
Standaard Plex & Plex Constellation

Heb op iMac "Plex" geïnstalleerd, en nu keek ik in de AppStore voor een Plex programma voor op mijn iPad 3. Blijkbaar bestaat er voor de iPad zowel "Plex" als "Plex Constellation".

Kan mij iemand uitleggen wat het verschil is tussen beiden ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-12, 03:21
sander2 sander2 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard

Hoi divanci!
"Plex" is de officiële Plex client voor iOS. "Plex Constellation" is door een andere developer gemaakt (en wordt voor mijn gevoel niet echt meer onderhouden...)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
atv2, plex, updaten, xbmc, iso...??? choke Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 24-07-11 23:57
Apple TV 2 PLEX probleem iphoneEd Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 08-07-11 18:26
XBMC verwijderen en veranderen in PLEX Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 29-06-11 11:23
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? Mischa84 iPad Apps 0 23-04-11 21:36
PLEX app BruceSV iPhone Apps 3 10-09-10 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:15.