Uitloggen iTunes met iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet moet telkens 2xkeer op uitloggen drukken vooraleer ik uitgelogt raak bij iTunes met men iPad 2 ,is dat normaal?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Uitloggen iTunes met iPad
Ik moet moet telkens 2xkeer op uitloggen drukken vooraleer ik uitgelogt raak bij iTunes met men iPad 2 ,is dat normaal?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan aan mij liggen maar ik begrijp je vraag niet helemaal.
|
|
|||
|
|||
Ik hoef bij de iTunesstore alleen maar in te loggen. En via Settings/Store kan ik uitloggen, maar dat doe ik nooit en mijn batterij merkt daar niets van.
Laatst gewijzigd door Beech43; 20-04-12 om 00:13. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Met men iPhone ben ik altijd meteen uitgelogt na 1 keer ,is nu geen groot probleem maar viel me gewoon op en komt het gebruiksgemak niet ten goede natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Misschien vanwege deze tip?
Tip: langere iPhone-batterijduur door uitloggen App Store-account - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat de batterij bij veel mensen onder iOS 4.3 sneller leeg is...
Had er toen geen last van en nu met 5.1 ook niet. Wel eens zonder dat ik het wist een "zuigapp" gehad want dat kan namelijk ook. Ik las laatst ook iets over mensen die kranten binnen halen op de iPad, dat schijnt ook behoorlijk wat stroom te kosten. Maar ik weet niet meer precies hoe/wat. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk | Rasz | iTunes | 6 | 28-01-12 15:30 |
Browser loopt vast bij uitloggen ipc | MobileBelg | iPhone algemeen | 0 | 09-11-11 15:22 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
Mail - Account uitloggen | mylifetime | iPhone algemeen | 0 | 11-09-09 16:44 |
Mac OS X: Uitloggen iTunes op iphone | iGregor | iTunes | 2 | 20-08-08 22:45 |
|
|