E-mail contacten? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben redelijk nieuw bij Apple. Ik heb gemerkt op mijn ipad als ik een mail wil versturen, dat er e-mailadressen verschijnen waarmee ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail contacten?
Hallo,
Ik ben redelijk nieuw bij Apple. Ik heb gemerkt op mijn ipad als ik een mail wil versturen, dat er e-mailadressen verschijnen waarmee ik al eerder heb gemaild, maar die niet in mijn adressenboek zijn opgeslagen. Hoe kan ik deze mailcontacten verwijderen? Op mijn iPad vond ik niet hoe, en op mijn iMac heb ik dit ook nergens gevonden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al eerder hier aan de orde geweest:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...rwijderen.html |
|
||||
|
||||
En daarom een slotje.
Als er nog vragen zijn over dit onderwerp graag in dat topic verder gaan.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Probleem met contacten en mail | steffel12 | iPhone algemeen | 0 | 30-10-11 11:35 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Mail, Contacten en Agenda knop is kwijt.. | dstyle | iPhone algemeen | 10 | 29-01-10 00:12 |
Windows mail + Contacten + sms | kaartjes | iTunes | 3 | 21-11-09 23:44 |
|
|