Alle geluiden van iPad alleen via koptelefoon discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gezocht maar niet gevonden daarom hier de vraag gesteld. Ik wil als ik een koptelefoon (met draad of bluetooth) aansluit op m'n Ipad3 dat alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle geluiden van iPad alleen via koptelefoon
Gezocht maar niet gevonden daarom hier de vraag gesteld.
Ik wil als ik een koptelefoon (met draad of bluetooth) aansluit op m'n Ipad3 dat alle geluiden via de koptelefoon gaan. kan ik dit ergens instellen? ik hoor nu namelijk muziek/ringtones/agenda notificaties op hetzelfde moment door de koptelefoon maar ook door de speaker. dit is niet wat ik wil. Ik hoor graag wat, ongetwijfeld de eenvoudige, oplossing hier voor is. bedankt. met groet, Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is dit met bluetooth ook zo ? Anders zou ik het zoeken in het schakelaartje dat de iPad LS moet uitschakelen. Een paar keer in en uit kan het probleem verhelpen.
|
|
|||
|
|||
sorry maar wat is "LS"?
gr, Vincent |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gewoon geluid op stil, meldingen komen nog wel via headset
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid bij afspelen films alleen via koptelefoon | Stevenoelbrandt | iPad algemeen | 1 | 15-09-11 12:40 |
Alle geluiden uit, behalve beltoon | mikenel | iPhone algemeen | 0 | 01-08-11 22:35 |
Itunes synchroniseert alleen alle muziek | martijnanne | iTunes | 0 | 21-08-10 21:58 |
[3g] geluid alleen nog via koptelefoon | jakeh | iPhone algemeen | 2 | 01-02-10 22:20 |
|
|